|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Коментарі:
Що я можу зробити для своєї держави? 19.05.08 12:39
___neFORMAT
Благими намереньями выстлана дорога в ад...
19.05.08 11:03
___Vova
Файна але дещо наївна стаття. Питання поставлено правильно - шо з нами буде, якщо в такому напрямку як зараз рухатись. Але дійсно, як підмітив попередній коментатор - немає пропозицій. (Хоча навіть в цього коментатора наше хронічне - "а шо робити" - бо справа в тому, що в переважній більшості народ в нас як вівці - скажуть щось зробити - зробимо, не скажуть - самі ініціативу не проявимо - не знаємо як).
як на мене нічого не зміниться, якщо не буде політики держави по підтримці громадськог руху 19.05.08 10:01
___carbil
Дякую Настусю, за цю статтю! Хоч я вже за віком не належу до молодих (належу - душею і невідступним рптимізмом), але мені все-все сподобалось. Все правильно. От тільки байдужість серед молоді - у глибокій шані, бо молодь нині - приземлена і "причлененна". На жаль, зустрічаються мені майже суціль - матеріалісти-циніки або ж звичайні "пофігісти". Все замкнено на матеріальних потребах. Незатребувані ідеалісти. Тобто - Творці гармонії, для яких біблійне "Напочатку було Слово" - норма життя.
19.05.08 00:21
___Флибустьер
Да статья то что надо...
Вот только бы еще, варианты дальнейших действий... Потипу.. что надо делать что бы не допусть... Если бы предложила чего, можно бы ло бы что то начать делать... А то что сейчас в стране смута.. это и так понятно... 19.05.08 00:09
___yoli-pali
Почитал статью - хорошая статья, правильная и все в ней правда, только вот напрасно автор в комментариях Сенеку приплетает - он при всей своей правильности умудрился нажить огромное состояние на ростовщическом бизнесе в колониях. Хочется надеяться, что это не "оговорка по Фрейду". В остальном согласен с neFORMAT - много у нас специалистов насчет возглавить. И вообще, я думаю, что человек, который называет себя прфессиональным политиком - законченная сволочь, а молодой профполитик - врожденная.
18.05.08 18:32
___Ihor_peps
Спасибі, Вам, Настя за таку гарну статтю, але в ній дуже багато писимізму. Я скажу так, нікого не потрібно звинувачувати в тому, що він живе так, як заслуговує. Я не знаю, може для Вас це буде відкриття, але в інших, навіть "розвинених" країнах, молодь є досить аполітичною, і багатьом з них до одного місця в якій країні вони живуть і хто знаходиться у державного руля. Громадсько активної молоді також як і у нас не багато. Хто хоче бути Людиною-буде нею не залежно від того в якій Україні він живе
18.05.08 13:22
___pinadva
да, і ще: можна гризтися і звинувачувати Сашка Солонтая та Руслана Синельникова (які реально багато роблять для загальної справи) у піарі,
можна звинуватчувати у "скурвені" нардепів, які допомагають неполітичним молодіжкам хоч щось робити ( той самий Доній, Уколов, Арьєв...) а можна відірвати зад від стільця і пійти щось зробити з повагою, Сашко Корнієнко, Спілка Ініціативної Молоді 18.05.08 13:19
___pinadva
+1 до Настіних слів, утім моя особиста позиція та позиція Спілки Ініціативної Молоді (СІМ) у цих питаннях давно відома. ми - за активні дії! і МВарта тільки початок :)
а тим, хто вже втомився від розмов і також вимагає дій - пропоную поцікавитись проектом Студради Києва "Студенти - не вівці. Як розводять студентів!". 22 травня студенти ідуть здаватись жити і працювати у зоопарк! як першокласні вівці :) дал докладніше http://yaneovca.livejournal.com/ http://vkontakte.ru/club3020293 18.05.08 12:23
___Анастасія_Москаленко
Дякую всім, кого не залишила байдужим моя стаття. Я писала саме для небайдужих людей. Свідомим українцям всіх поколінь необхідно об'єднати свої зусилля задля відвернення повернення авторитаризму та попередження повернення України під контроль РФ. Завдяки синергії ми переможемо. Основне, до чого я закликаю - не бути байдужим, адже за думкою та словом завжди має слідувати дія. "Нехай нашою метою буде одне: говорити, як відчуваємо, і жити так, як говоримо" (Сенека). Починати потрібно з себе!
18.05.08 09:15
___Конвалія
Донечка! Ми з татом дуже надіїмось, що ти та твоє покоління допоможуть Україні піднятися. Бо Україна наша вже навіть не на колінах, а геть розпластана та на шматки розтягнута лежить. І старші покоління вже втратили надію на те, що можна щось змінити. Тільки молодь, не заплямована деградацією моральних цінностей зможе підняти нашу Державу.
Мама 18.05.08 00:25
___євроінтегратор
Анастасіє, давайте разом робити український прорив і трансформації.
17.05.08 20:46
___apokalipsis
...кто не понял предыдущий пост: ГРИГЯН - девичья фамилия Тимошенко.
17.05.08 20:26
___Сваха
Анастасіє - Ви молодчинко, озумничко!:) Головне, що ви зараз можете зробити - це не скурвитися, не поповнити ряди цих каськівих, уколових, доніїв, германо(фродито)-стецьків... не обслуговувати кличків, катеринчуків та іншу юще-грігянівську пошесть
16.05.08 20:48
___такс
Нещодавно прочитав вислів, який мені дуже сподобався:
„Групі розумних та ініціативних людей під силу змінити світ. Зазвичай всі зміни в світі так і відбуваються”. Так що – приєднуюся до ініціативи! 16.05.08 16:23
___Poluhohol
Аффтар - незамутненная барышня или пытается разводить (что хуже...)
16.05.08 15:19
___PRO2
Дуже шкода, що такі думки вкрай рідко з'являються у наших медіа, і не набагато частіше у наших головах. Бо саме це є позиція свідомої людини, людини-патріота своєї держави. Автору подяка, і побажання успіхів!
16.05.08 14:44
___ІгорКиїв
Авторові - браво! Абсолютно правильно поставлені питання. Ось які фахівці мають керувати міністерством молоді і спорту. Слава Україні!
16.05.08 13:53
___Северянин
15.05.08 18:25 ___digor - А заборони вирішать цю проблему? Тому й я ствердую, що коли Ви виголошуєте "Слава Україні!", весь світ чує ( справедливо) давно забуте "Слава КПСС". Тоді теж не було багато чого...
16.05.08 12:03
___Ganiball
Мені самому 21, а страшно дивись на знищену мораль молоді. Зараз панує гламур під гаслом : "В кого більше бабок-той круче". Тому і потреби зараз знаходяться на нижчому тваринному рівні: хочу багато бабла, тачку і кльових тьолок. Але є і набагато вищі моральні цінності, якими нехтують:справжнє кохання, дружба, самопожертва заради блага інших. Кожен хоче вижати з держави, але не всі вкласти свій внесок в її розбудову. Я не вимагаю всім одягти вишиванки, а лише задуматись:а що буде далі?
16.05.08 11:34
___terrapin
Бля, в Австралии первые лица государства ломают копья вокруг закона про ТВ-гемблинг - либералы предлагают его запретить, мотивируя тем, что молодежь и подростки получают бесконтрольный доступ - http://www.lvdenisyuk.com.ua/node/292
А у нас, как у папуасов, думают только о том, как бы побольше хапнуть, да как друг друга "кинуть". Бедная Украина... 16.05.08 10:34
___Troja
Процес вже крокує в сторону змін і навіть ваша стаття тому приклад. Молоді люди об'єднуються і досягають або навіть самостійно досягають. Подивіться хоча б останню статтю на Неофіційній газеті (www.gazeta.univ.kiev.ua). Потрібно працювати й далі, а для того, щоб зробити молодь активнішою - популяризувати свою суспільну діяльність, проводити освітні заходи. Усе це дуже традиційно, але повторюваність дає свої плоди.
16.05.08 10:19
___Карлик
З гаслом "Я - українець" йшли Кучма з Кравчуком.
16.05.08 10:06
___Безработный7
16.05.08 10:02 ___Lora
... До этого была "страна" до этого была республика... Девичья память?:) 16.05.08 10:02
___Lora
Безработному, конечно же "в котором вы живете". До этого была "страна"
16.05.08 09:51
___Безработный7
16.05.08 09:19 ___Lora
Таганрог, советую учить "великий и могучий" в полном объеме, "чтобы не было мучительно больно за" грамматические ошибки (обязательная программа младшей школы). Возможно, одолев "тайны" родного языка, вам захочется постичь и многое другое, т.е. изучить язык государства, в которой вы живете... Чей-то с падежами не сложилось. "...больше молчите - сойдете за умного человека..." 16.05.08 09:23
___Lora
Что касается молодежного движения, то чем меньше его будут опекать, тем больше шансов получить результат. В противном случае, получится "молодежный авангард" какой-нибудь партиии, с полным набором клерков, работающих на подтанцовке, эдаких молодых старичков с уже свинцовым взглядом и легкой усталостью во всех членах
16.05.08 09:19
___Lora
Таганрог, советую учить "великий и могучий" в полном объеме, "чтобы не было мучительно больно за" грамматические ошибки (обязательная программа младшей школы). Возможно, одолев "тайны" родного языка, вам захочется постичь и многое другое, т.е. изучить язык государства, в которой вы живете (он же государственный язык, прошу не путать с языком общения) , а там гляди и на язык Уильяма Шекспира замахнетесь (базовый уровень), или того больше -"Капитал" в оригинале одолеете и т.д. и т.п.
16.05.08 09:12
___neFORMAT
Ода тимуровцам.
Просыпаюсь всегда с жгучим желанием что-то сделать для своего государства. Быстренько выпиваю кофе и несусь убирать мусор в парке, переводить бабушек через дороги, чистить коллекторы, работать на урановых шахтах. Что ещё? А ну да, белить стены в общежитии, ухаживать за детьми. Нет, не буду кушать и отдыхать - всё время любимому государству. И ложусь спать с чувством выполненного долга. Под крики - УРА, ТОВАРИЩИ!!! УРА!!! Уже было и успело надоесть. Оставьте меня в покое... 16.05.08 08:19
___neFORMAT
О Времена, О нравы!
А почему я должен? И кто это решил? А почему мне вообще должен быть интересен факт существования института государства на той территории где я проживаю? Для того, что бы Солонтай с Синельниковым (Молодіжна Варта) срубили свои политические дивиденты? Политики далеки от молодёжи не поймут НИКОГДА её проблем. И это непонимание, и постоянное подстёгивание ПИОНЭРвожатыми (ВМГО) приведут когда-нибудь большой проблеме. И я первый брошу "Коктейль Молотова" в чинуш и ПИОНЭРвожатых! 15.05.08 22:03
___apokalipsis
....уже налицо.
15.05.08 22:02
___apokalipsis
ну почитал я. полностью согласен с 15.05.08 15:03 ___BeauGest. Тем не менее: бежать, но куда? на запад. У нас вообще странное представление о Западе. И по факту там то же самое: на хорошую должность - по знакомству или по происхождению; семейные кланы контролируют промышленность; попробуйте со своим плебейством попасть на любое мероприятие родовой знати. Да, вы будете, работать и получать относительно неплохую зарплату в 2-3-5 тыс. евро либо как наемный работник либо как фрилансер. Это нам при наших "злиднях" кажется, что это много. Почему же тогда все в Европе мечтают выиграть в лотерею и не работать до конца жизни?
Тональность статьи вам ничего не напоминает? Вот также было и в 1654-1660-1680 годах. народу стало понятно что он своим правителям не нужен. Вот и подались к царю-батюшке подальше от козацко-украинской демократии. А кто ж признается из верхушки что именно они виноваты крушении страны? Вот и придумали сказку о "пидступной Москве". Вот увидите, в этот раз будет так же. Предвестники этого 15.05.08 21:10
___Aaliyah
15.05.08 18:28___таганрог
"Меня возмущает насильственная украинизация страны. " Украинизация украинцев! Большое преступление, ничего не скажешь. "В западных регионх закрыты почти все русскоязычные школы" Сколько русских, столько должно быть и школ. Это нормально. "в школьных программах не изучают русский язык" А зачем он украинцам нужен? Если иностранный, то лучше у ж английский. "но молодёж оторвали от великой русской культуры" А чем она так велика? Украинская ничем не хуже. 15.05.08 20:46
___APR
Не можна довірити людині керувати 10 000 чоловік якщо перед тим вона успішно не керувала 1000, а 1000 якщо не було 100 а 100 якщо не було 10 а 10 якщо людина не була успішною виконуючи свою роботу. Тому всій активні молоді - необхідно створити можливість йти на роботу і починати себе показувати на що варта в реальній справі (в принципі і зараз невелика але можливість є) оце і буде шлях на верх.
15.05.08 20:39
___APR
Молодь, молодь і тд... А де керує молодь? В США ? Німеччині, Франції, Англії, Китаї, Росії ?
Молодь має вчитися, працювати, опановувати професії, розвиватися професійно рости як керівники, управлінці і тільки після того кращі з них вже зовсім в не віці "молоді" можуть керувати державою.... А так це є типове самозаспокоєння і бравада.... 15.05.08 18:36
___digor
_таганрог
Мене особисто ніхто не переконає що на Україні росіянам і їх мові щось загрожує. Мала частина рос шкіл була повернута на укр мову такяк ше років 50 тому назад вони були НАСИЛЬНО русифіковані. Нарешті почали зявлятись фільми з ЖАХЛИВИМ українським дубляжем з рос акцентом. Нарешті українська молодь почне розвивати свою українську науку і культуру а не чужу російську, про теперішній стан речей я навіть не пишу 15.05.08 18:28
___таганрог
Lora, меня лично никто не заставит забыть родной русский язык, я с ним родился с ним и умру. Меня возмущает насильственная украинизация страны. В западных регионх закрыты почти все русскоязычные школы, в школьных программах не изучают русский язык, радиостанции лишают лицензи, если они "превышают лимит вещания на русском языке", про телевидение и кино я уже не говорю. Было бы это благом для страны, ещё куда не шло, но молодёж оторвали от великой русской культуры вот в чем зло оранжевых политиков
15.05.08 18:25
___digor
___Северянин
не будівництво ссср а національної держави. Не буду читати я покищощо ітак при норм. пам'яті і свідомості. Це ви пропонували всіх строїти і виганяти, а я заперечував. І справа не в розумінні мови... наприклад візьми вдень вогонь спробуй знайти в книжковому магазині серйозну книжку по корелу, фотошопу, мсоффісу на укр мові незнайдеш. фільми на укр мові = 0. модний журнал типу плейбой фіг нема. ось це я мав на увазі, а стаття правильна 100% СлаваУкраїні 15.05.08 18:05
___Северянин
15.05.08 17:26 ___digor - Шановний, ну зараз я вже Вас не чипав. Навіть не мав наміру спереатися. Перечитайте свої пости зараз і на попередніх гілках... Легка заміна українства на КПРС і ніякої різниці. Щось тут не так. Доречі ВУЗ - це ХІРЕ.. Щодо ким вигідно бути - ніколи не повірю, що українець не розуміє російської, а росіянин за півроку не почне вільно розуміти українську...
15.05.08 17:52
___Томаш
Підтримую автора і раджу їй зв"язатися з лідером "Закон і Справедливість" адвокатом Радецьким Р. Телефон організації знаходиться на сайті www.zis.org.ua Організація обєднує патріотично налаштовану. небайдужу, активну молодь, громадян України. Разом з тим, Ви можете ознайомитися з відкритим листом до Ющенко і Тимошенко адвоката Радецького Р. Всі хто небайдужий до позиції автора статті єднаймося навколо лідера "Закон і Справедливість" адвоката Радецького Р
15.05.08 17:27
___Lora
Специально для таганрог'а. Хотелось бы узнать как вас заставляют забыть родной язык и как запрещают на нем общаться. Конкретнее. пожалуйста.
15.05.08 17:26
___digor
___Северянин
дістав вже із своїми маніпуляціями про будівництво ссср. Я тобі чесно скажу підмітив що зараз в Україні вигідніше бути рускоязичним аніж українцем, це ненормально і повинно бути виправлене. Україна - країна українців і все українське має мати в нас приорітет якщо ти таких простих речей не розумієш перестань мені писати всяку фігню, "...а вони собі як знають хай божеволіють конають а нам своє робить" це про тебе. Зараз при владі екс комуністи і кучмісти з ними справи небуде 15.05.08 17:05
___Северянин
15.05.08 16:15 ___digor - В тому і біда що чомусь Ви стали пропонувати будівництов нового СРСР..Як що так то метода вже є.Перевірена, але й наслідки заздалегідь відомі.Нічого не вийде, та й люди стануть назаваді, та й сусіди з Європи вже почали розуміти, що щось тут не так.Ну надінуть ікроїди вишиванки пошиті у Китаї.Ну замість "Слава КПРС" спробують змусити деякий час читати нові мантри...А буде ще гірше ніж докерувалися зараз.Єдиним джерелом багатства суспільства може бути свобода і ініціатива
15.05.08 16:43
___Павлунчик
Какая девушка! Кто-нибудь знает: Настя свободна или замужем?:)) С такой - в огонь и воду!
15.05.08 16:32
___таганрог
3- пока к власти не прийдут управленцы, для которых государственные интересы выше личных шкурных интересов, до тех пор мы будем отсталой страной. А как это сделать. Вот тут и нужна преемственность поколений, которая в настоящей Украине напрочь отсутствует.
15.05.08 16:30
___Соловей
Думаю більш оптимістично - якщо в країні є вже такі молоді люди як Настя, у неї є майбутнє. Україна і не такі часи лихоліть переживала і пережила. Звичайно, потрібно боротися! Кожному з нас потрібно прокидатися і засинати з думкою про Україну, і щодня робити щось для її майбутнього.
15.05.08 16:22
___таганрог
2- живут на зарплату, которой хватает разве что для поддержки штанов. Или на тех,кто на халявные деньги разъезжает на дорогущих тачках и строит себе роскошные хоромы. А как быть с теми, для которых родной язык русский, а государство насильно заставляет их забыть родной язык и уже в учебных заведения запрещает на нём общаться. И после этого хотите, чтобы такое государство кто- то полюбил. Да она (молодёж) его тихо ненавидит. Древние говорили-начни с себя. Пока власть не начнёт жить по закону,
15.05.08 16:15
___digor
___Северянин
швидше дозволи, спростування і розвінчання якщо дивитись на історію СССР. 15.05.08 16:06
___таганрог
Есть такое понятие как "преемственность поколений", когда настоящее поколение почитает книги, песни, традиции, историю, героев, которых почитали их отцы, деды. А кого и что чтить современной молодёжи? Тех, кто громил фвшистских захватчиков, которые хотели поработить их страну, убивая миллионы, сжигая их родные города и сёла или тех, кто воевал под ихними знамёнами, даже преследуя благие цели. Кого им считать современными героями, на кого равняться? На врачей, учителей, рабочих, инженеров, которы
15.05.08 15:52
___Северянин
15.05.08 15:41 ___digor - Але заборони та перекручування не є розвитком... Дивиться історію СРСР.
15.05.08 15:41
___digor
___Северянин
...точно біда і тут я з тобою погоджуюсь на 100%, правильно написала сексі дівчина не те що попередній дідуган пускав соплі. "Історія вчить вже багато століть, що зростанню економічного благополуччя країни передує розвиток духовності та культури." |
![]() ![]()
Юлія Тимошенко ходить у сукнях-"дублерках". Фото
Апологія Ющенка, Або чотири роки потому
Гаманець чи життя - перші дні з новими штрафами
Нацбанк залишиться без резервів
Тінь "ширки" |
|
Наші партнери: Blox.ua
|
![]() |
©2000-2008 "Українська правда"
Передрук матеріалів тільки за наявністю гіперпосилання на www.pravda.com.ua Керівник проекту: Георгій Гонгадзе Головний редактор: Олена Притула E-mail редакції: ukrpravda@gmail.com Webmaster: webmaster@pravda.com.ua |
|